Translate

quarta-feira, 13 de março de 2019

Transfer window : 28 Local leagues players signs overseas


Another transfer window is about to end and 28 caribbean players will left their home leagues or Caribbean League to join a team abroad. The mainly country receiving those Caribbean players is United States of America with a total of 12. Let's see who are the players to join abroad:
Keston George (Left) and Yohance Marshall (Right) signed for Iceland Third Tier side's Kórdrengir
Photo credir: CAN BOU PLAY FOUNDATION MEDIA




TT PRO League
The Trinidad & Tobago Professional League – TT PRO League is always the league that exports more footballers abroad and it wasn’t different this year. A total of 11 players are playing for a new side right now from that championship.

W Connection FC:
Julani Archibald – Goalkeeper – St. Kitts and Nevis joined Real de Minas in Liga Nacional de Honduras in Honduras;
Triston Hodge – Defender - Trinidad & Tobago signed on loan for Memphis FC901 in United Soccer League in United States;
Marcus Joseph – Center forward - Trinidad & Tobago signed for Gokula Kerala FC in I-Hero League in India;

Central FC:
Duane Muckette – Midfield - Trinidad & Tobago signed on loan for Memphis FC901 in United Soccer League in United States;
Ewan Grandison – Center Midfield – Jamaica signed on loan for Memphis FC901 in United Soccer League in United States;
Leston Paul – Center midfield - Trinidad & Tobago signed for Memphis FC 901 in United Soccer League in United States;
Russel Alfred – Attacker - Trinidad & Tobago joined Gokulan Kerala FC in I-Hero League in India;

San Juan Jabloteh:
Jaydon Prowell – Center forward – Trinidad & Tobago joined Portland Timbers U18 academy in United States; John – Paul Rochford, a center midfield from Trinidad & Tobago joined Portland Timbers U18 Academy as well;
Elton John – Center Midfield - Trinidad & Tobago joined Halifax Wanderers in Canada Premier League in Canada

Morvant Caledonia United:
Saydrel Lewis – Center Forward – Grenada joined Lebanon Premier League side Nejmeh SC in Lebanon;

North East Stars:
Dwane James – Defender/Midfield – Trinidad & Tobago joined Liga Ascencio Honduras CD Broncos in Honduras. Unattched Trinidadian striker Kordell Samuel also joined the team;

Red Stripe Premier League
The jamaican high level of local football, the Red Stripe Premier League, is almost taking the place of TT PRO League as the best league in the region. With a most beatiful games, more speed, a better streaming and abilities players the league counts with many talented players.

Portmore United
Chavanney Willis – Center Midfield - Jamaica joined on loan Bethlehem Steel FC (Real Salt Lake’s USL team) in United Soccer League in United States;

Harbour View FC
Peter Lee Vassell – Center Midfield – Jamaica was drafted by Los Angeles FC in 2019 MLS Super Draft and will join the club on loan;
Kevaughn Frater – Attacker – Jamaica will be loaned again to a United Soccer League team. Now he joins New Mexico United;

Cavalier SC
Jamoi Topey – Center Back – Jamaica joined on loan Bethlehem Steel FC (Real Salt Lake’s USL team) in United Soccer League in United States;

Humble Lion FC
Craig Foster – Center Forward – Jamaica joined Universidad San Carlos in Liga Ascencio in Guatemala

Championat Haitien D1
The haitian league needs to improve a lot in terms of infrastructure but we can’t deny that Chamionat Haitien D1 is a championship that provides a lot of talented players. With the sucess of the U20 and U17 National Teams in recently years, the young local players are caught attention abroad.

Real Hope Academy
Ronaldo Damus – Center Forward – Haiti joined North Texas SC (FC Dallas’ USL team) in United Soccer League in United States;
Bicou Bissainthe – Defender/Midfield – Haiti joined North Texas SC (FC Dallas’ USL team) in United Soccer League in United States;
Valdo Ettienne – Right Winger – Haiti joined FC Dallas U19 academy team in United States;
Wilmond Oracius – Center back – Haiti was on a trial with Lori FC in Arrmenia Premier League (The same club that plays Jonel Désire). After that he ws on a trial with Junior Sevan FC in the First division and then joined the club;

Liga Nacional de Fútbol
The Liga Nacional de Fútbol de Cuba is hide by the governament só almost no one outside the island knows what happens in the league. But is the exposure of CONCACAF Nations League that is showing the talents in the island.

Villa Clara
Yosiel Piedra – Defender – Cuba joined Universidad San Carlos in Liga Ascencio in Guatemala;

Isla de la Juventud
Luis Paradela – Striker – Cuba joined Universidad San Carlos in Liga Ascencio in Guatemala;

Sancti Spíritus
Eduard Puga – Attacker – Cuba joined the Danish side Ringkobing IF in Denmark First Division;

TT Super League
The second level of football in Trinidad & Tobago, the TT Super League, in its new format already showed that the leagues has much future Three players left the league to join clubs abroad. It is a good step to the league keep improving.

Santa Rosa FC
Andre Rampersad – Midfield - Trinidad & Tobago joined Halifax Wanderers in Canada Premier League in Canada;
Akeem Garcia – Attacker - Trinidad & Tobago joined Halifax Wanderers in Canada Premier League in Canada;

Queen’s Park CC
Sean De Silva – Midfield - Trinidad & Tobago joined Iceland First Division club Haúkar FC;
Yohance Marshall - Center Back - Trinidad & Tobago joined Iceland First Division club Kórdrengir;
Keston George - Midfield -  Trinidad & Tobago joined Iceland First Division club Kórdrengir;

8 comentários:

  1. Do you need an urgent loan to finance your business or personal purpose? we are a certified and legitimate licensed loan Company We offer loans to Business firms, companies and individuals at an affordable interest rate of 3.% with a better repayment plans/schedule. It might be a short or long term loan or even if you have poor credit, We shall process your loan as soon as we receive your application. You can contact us via email on { directaccesservice@gmail.com } or whatsapp @ +15754148400

    ResponderExcluir
  2. I am so happy I got my loan from Mrs Kayla Abubaker now my life is back to normal, and my business is going smoothly thanks be to Mrs Kayla Abubaker you can also contact him if you need a loan today? Email him via: ( financierlibertycapitals@gmail.com )

    ResponderExcluir
  3. HOW I GOT MY LOAN FROM THIS GREAT COMPANY

    Hello my dear people, I am Linda McDonald, currently living in Austin Texas, USA. I am a widow at the moment with three kids and i was stuck in a financial situation in April 2018 and i needed to refinance and pay my bills. I tried seeking loans from various loan firms both private and corporate but never with success, and most banks declined my credit ,do not full prey to those hoodlums at there that call them self-money lender they are all scam , all they want is your money and you well not hear from them again they have done it to me twice before I met Mr. David Wilson the most interesting part of it is that my loan was transfer to me within 48hours so I will advise you to contact Mr. David if you are interested in getting loan and you are sure you can pay him back on time you can contact him via email……… (davidwilsonloancompany4@gmail.com) No credit check, no cosigner with just 2% interest rate and better repayment plans and schedule if you must contact any firm with reference to securing a loan without collateral then contact Mr. David Wilson today for your loan

    They offer all kind of categories of loan they

    Short term loan (5_10years)
    Long term loan (20_40)
    Media term loan (10_20)
    They offer loan like
    Home loan............., Business loan........ Debt loan.......
    Student loan.........., Business startup loan
    Business loan......., Company loan.............. etc
    Email..........( davidwilsonloancompany4@gmail.com)
    When it comes to financial crisis and loan then David Wilson loan financial is the place to go please just tell him I Mrs. Linda McDonald direct you Good Luck.......................

    ResponderExcluir
  4. We provide personal loans for debt consolidation, bad credit loans, unsecured loans, loans for bad credit and instant secured loans with cheap rates Do you have a firm or company that need loan to start up a business or need, personal loan, Debt consolidation?We offer the following loans to individuals-
    *Commercial Loans.
    *Personal Loans.
    *Business Loans.
    *Investments Loans.
    *Development Loans.
    *Acquisition Loans .
    *Construction loans.
    *Business Loans And many More:
    and many more at 3% interest rate. For more
    Email:abdullahonlinefinance@gmail.com

    ResponderExcluir
  5. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ResponderExcluir
  6. KABAR BAIK!!!
    Nama saya Dian Pelangi dari Jakarta di Indonesia, saya seorang perancang busana dan saya ingin menggunakan media ini untuk menyarankan semua orang agar berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di internet, jadi banyak pemberi pinjaman di sini semuanya penipu dan mereka ada di sini Untuk menipu Anda dari uang yang Anda peroleh dengan susah payah, saya mengajukan pinjaman sekitar Rp1.000.000.000,00 dari seorang wanita di Turki dan saya kehilangan sekitar 27 juta tanpa mengambil pinjaman, saya membayar hampir 27 juta. Namun saya tidak mendapatkan pinjaman dan bisnis saya tentang macet karena hutang.
    Ketika pencarian saya untuk perusahaan pinjaman swasta yang dapat diandalkan berlanjut, saya melihat iklan lain secara online dan nama perusahaan tersebut adalah WORLD LOANS COMPANY dari Nigeria. Saya kehilangan 13 juta bersama mereka dan sampai hari ini, saya tidak pernah menerima pinjaman yang saya ajukan.
    Semoga Allah dipuji, seorang teman saya yang mengajukan pinjaman dan juga menerima pinjaman, memperkenalkan saya ke sebuah perusahaan yang dapat diandalkan di mana Ny. Ana Michael sang manajer cabang bekerja, dan saya mengajukan pinjaman sejumlah Rp1.000.000.000,00, dan mereka meminta kredensial saya yang saya kirimkan dan setelah mereka selesai memverifikasi rincian saya, pinjaman itu disetujui untuk saya dan saya pikir itu adalah lelucon dan mungkin itu adalah salah satu tindakan penipuan yang membuat saya kehilangan uang, tetapi saya kagum ketika saya mendapatkan pinjaman saya dalam waktu kurang dari 24 jam dengan suku bunga rendah 2% tanpa jaminan. Saya sangat senang bahwa ALLAH menggunakan teman saya yang menghubungi mereka dan memperkenalkan saya kepada mereka dan karena saya selamat dari mendapatkan bisnis saya terputus ke udara dan dilikuidasi dan hari ini bisnis saya terbang tinggi di Indonesia dan tidak ada yang akan mengatakan dia tidak tahu tentang perusahaan fashion saya.
    Jadi saya menasehati semua orang yang tinggal di Indonesia dan negara lain yang membutuhkan pinjaman untuk satu tujuan atau yang lain untuk menyenangkan menghubungi Mars. Ana Michael melalui email: (anamichaelguarantytrustloans@gmail.com)
    Anda masih dapat menghubungi saya jika Anda memerlukan informasi lebih lanjut melalui email: (dianpelangiindonesia@gmail.com)
    Sekali lagi terima kasih semua untuk membaca kesaksian saya, dan semoga Tuhan terus memberkati kita semua dan memberi kita umur panjang dan kemakmuran dan semoga Tuhan melakukan pekerjaan baik yang sama dalam hidup Anda.

    ResponderExcluir
  7. Assalamualaikum
    Data pribadi
    Negara: Indonesia
    Nama: Yohanes Tjandra 
    Email: ytjandra42@gmail.com
    Alamat: Jln. Gundung Sahari No 10b, Jakarta
    Sudah empat tahun saya memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam Rp1,2 miliar dari ibu Ivana dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipuan online. Ibu Ivana Pedro memberikan satu hal lagi untuk saya senyapkan karena setelah menyelesaikan cicilan pinjaman bulanan yang saya pinjam sebelumnya, saya memohon kepada Ibu Ivana bahwa saya ingin melanjutkan ekspansi bisnis sehingga saya meminta tambahan Rp3 miliar setelah melalui legalitas saya. proses. Pinjaman tersebut disetujui oleh manajemen mereka dan saya menerima pinjaman saya dalam waktu kurang dari 48 jam di rekening bank BRI saya. Saya tidak memiliki tantangan dengan bank karena Ibu Ivana Pedro dan tim pengelola pinjaman OCEAN CREDIT LOAN telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah baik di Amerika Serikat, MALAYSIA, INDONESIA dan Romania, jadi tidak ada masalah sama sekali.
    Untuk pinjaman apa pun, saya sangat merekomendasikan Ibu Ivana Pedro hari ini dan selalu
    Email: [ivanapedro85@gmail.com]
    WA: +1-346-367-2942

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh.

    ResponderExcluir
  8. Assalamualaikum
    Data pribadi
    Negara: Indonesia
    Nama: Wahyu Sapto Handoko
    Email: wahyusaptohandoko256@gmail.com
    Alamat: Jl. Sukarela rt.02 / 05 Paninggilan, Ciledug, Tangerang
    Sudah empat tahun sekarang saya telah memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam Rp1,2 miliar dari ibu Helen dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipuan online. Ibu Helen Wilson telah memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan angsuran pinjaman bulanan yang saya pinjam sebelumnya, saya memohon kepada Ibu Helen bahwa saya ingin pergi untuk ekspansi bisnis lebih lanjut sehingga saya meminta tambahan Rp3,7 miliar setelah melalui saya proses hukum. pinjaman itu disetujui oleh manajemen mereka dan saya menerima pinjaman saya dalam waktu kurang dari 48 jam di rekening bank BRI saya. Saya tidak memiliki tantangan dengan bank karena Mrs. Helen Wilson dan tim manajemen pinjaman WEMA Finance telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah baik di Amerika Serikat, MALAYSIA, INDONESIA dan Rumania, sehingga tidak ada masalah sama sekali.
    Untuk pinjaman apa pun, saya sangat merekomendasikan Ibu Helen Wilson hari ini dan selalu
    Email: (helenwilson719@gmail.com)

    WA: +1-585-326-2165

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh.

    ResponderExcluir